BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du service på hjertet? Og leder du efter dit næste job, hvor dit servicegen både bliver foldet helt ud og positivt udfordret? Et job, hvor du skaber den gode og trygge kundeoplevelse og gør en forskel for andre? Så kan det være, at du er den servicekoordinator, vi leder efter.
Vær, hvor det sker
Forestil dig en arbejdsplads, hvor du kan være, hvor det sker. Når kunden har brug for hjælp, eller hvis der er problemer eller blot opklarende spørgsmål, er du den første, kunderne kommer i kontakt med. Som en del af servicecenteret modtager du hver dag henvendelser pr. telefon og mail. Du er problemknuseren, som håndterer små og store hændelser med sikre hænder og rolig stemme.
Er du klar til at gribe udfordringen?
At være en knivskarp servicekoordinator kræver empati, nærvær og handlekraft. Dit ansvar er at behandle kundehenvendelser og yde de aftalte services og ydelser rettidigt. Med høj fokus på at have kunden i centrum og en vilje til at yde en ekstra god oplevelse for kunden, er du med til at gøre en forskel hver dag. Vores kunder er spændende og rækker fra den helt lille virksomhed, over det offentlige, til de store banker og tech-virksomheder – kort sagt alle typer virksomheder, små som store. Og uanset om opgaven omhandler service eller tryghed, så er det altid sikkerhed, som er omdrejningspunktet.
Dine ansvarsområder som servicekoordinator er bl.a.:
-
Koordinering af serviceopgaver til eksterne underleverandører
-
Opfølgning på igangværende opgaver
-
Besvarelse af indkommende kald og mails
-
Service og support til kunder og underleverandører på forskellige løsninger
-
Support til interne kollegaer på diverse systemer
-
Kontering samt fakturering af fakturaer
Vi har én åben fuldtidsstilling. Du kommer til at være en del af et fantastisk team.
Hvad er vores forventninger til dig?
Du har en struktureret tilgang og trives med at følge instrukser. Du er målrettet, resultatorienteret og kan have mange bolde i luften. Du har en stor motivation for at yde god service for andre. Med en bred vifte af opgaver er det vigtigt, at du er løsningsorienteret, beslutningsdygtig og kan arbejde selvstændigt – også i hektiske perioder.
Vi vil gerne at du trives og lykkedes, derfor ser vi gerne at:
-
Du taler, skriver og læser dansk samt kan tale, skrive og forstå engelsk
-
Du er selvkørende, initiativrig og omstillingsparat
-
Du har gode it-kundskaber
-
Du har en struktureret tilgang og trives med at følge instrukser
-
Du har erfaring med driftsopgaver fra en lignende stilling, men dette er ikke et krav
Du bliver en del af et stærkt sammenhold
Vi er et godt team med sammenhold, hvor der er plads til forskelligheder. I serviceteamet er vi pt. 6 kolleger og vi mangler den 7. medspiller. Vores arbejdstider ligger fra mandag - torsdag kl. 08.00 til 16.00 og fredag kl. 08.00 til 15.30. Vi har højt humør og en uformel omgangstone.
Vi er et team som arbejder struktureret og målrettet, hvor kunden altid er i centrum. Vi er et team, der sætter pris på ærlighed og hjælpsomhed, vi er gode til at kommunikere og sikrer en fælles forståelse med lige høj interesse for at yde god service hos vores kunder, såvel som god kollegial trivsel.
Er du klar til at mærke sammenholdet og skabe tryghed?
Så send os din ansøgning og fortæl, hvorfor vi mangler lige netop dig i teamet. Ansøgningsfristen er 18. August 2024 med og vi kalder ind til samtale og ansætter løbende, så send endelig din ansøgning i dag end i morgen. Opstart er senest 1. oktober, men ellers efter aftale.
Skulle du have nogle spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte teamleder, Henriette Hallengreen, på henriette.hallengreen@securitas.dk.
Vi glæder os til at møde dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SECURITAS A/S, Sydvestvej, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6075978