BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du hænderne rigtig skruet på? Vil du være med til at sikre en velfungerende hovedstad ved at opsætte og vedligeholde udstyr i byrummet?
Vil du være med til at sikre en ren, grøn og indbydende by for københavnerne? Er du håndværker – gerne med smede- eller anden metalfaglig baggrund, og er du indstillet på tværfagligt samarbejde midt i byens liv og puls?
Så bliv vores nye kollega i enheden Byinventar under Teknik- og Miljøforvaltningen (TMF) i Københavns Kommune.
Om jobbet og dine arbejdsopgaver
Som medarbejder i vores enhed bliver du en del af et arbejdsfællesskab, der producerer, indkøber, vedligeholder og opsætter skilte, bænke, affaldskurve og lignende i København. Hovedparten af dit arbejde vil bestå i at producere metalemner på enhedens værksted, opsætte udstyr i byrummet samt at vedligeholde det. Der vil også være andre opgaver undervejs.
Vores enhed er en del af afdelingen Parker, Kirkegårde og Renhold (PKR) med godt 750 medarbejdere, som sammen sikrer en ren, grøn og indbydende by for københavnerne på tværs af byen. Det betyder, at hele byen er din arbejdsplads. Udover det allerede nævnte løser enheden opgaven med oprydning af cykler på S-togs- og metrostationer og registrerer og indsamler efterladte cykler i byens gader.
Vi er en afdeling og enhed, der løbende tilpasser os byens behov. Det betyder, at opgaver skal leveres med korte deadlines, eller prioriteringer ændres med kort varsel. Du skal derfor være indstillet på at være på en foranderlig arbejdsplads.
Hvem er du?
Det er en betingelse, at du:
- er i besiddelse af kørekort til kategori B
- kan benytte tablet, smartphone samt pc, herunder mail på brugerniveau
- taler, skriver og forstår dansk
- har afsluttet en håndværksuddannelse – gerne én, hvor der indgår ”varmt” arbejde
- er indstillet på at indgå positivt og samarbejdende i vores arbejdsfællesskab
- er god til at samarbejde med mange forskellige fagligheder
- er serviceorienteret, omgængelig og glad for at arbejde blandt mange mennesker
- er mødestabil og ansvarsbevidst
- har truckcertifikat
- har kørekort til kategori C
- har taget kurset ”Vejen som arbejdsplads” indenfor de sidste fem år
- et godt kollegialt sammenhold med en humoristisk og uformel omgangsform, med højt til loftet og hvor vi hjælper hinanden i det daglige.
- en organisation, der både har fokus på god ledelse og på at sikre gode udviklings- og uddannelsesmuligheder for sine medarbejdere.
- en dynamisk arbejdsplads, som aldrig står stille, og hvor vi hele tiden arbejder sammen om at tilpasse vores service til byens behov og udvikling
- Fastansættelse med 37-timers arbejdsuge
- Mulighed for løbende at uddanne dig gennem kurser udbudt i Teknik- og Miljøforvaltningen
- En stor arbejdsplads med mulighed for at prøve kræfter med mange typer opgaver, og hvor du samtidig kan være med til at udvikle vores services og løsninger
- En attraktiv pensionsordning
Vi ønsker, at du kan tiltræde hurtigst muligt.
Fokuseret ledelse er ledelsesgrundlaget i TMF
Kernen i ledelsesgrundlaget er tre normer, som definerer, hvad god adfærd og dermed også, hvad ledelse er i TMF. Det handler om, at ”Vi gør det ordentligt”, ”Vi gør det sammen” og ”Vi gør det for København”. Disse tre normer er essensen af målsætningen og definerer retningen for den måde, vi vil lede og arbejde på i TMF.
Mere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef Per Engqvist på pereng@kk.dk eller 2668 6603, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Vedhæft dit CV og bevis for din uddannelse samt øvrige relevante dokumenter sammen med din ansøgning.
Søg via linket senest tirsdag den 6. juni 2023
Vi forventer at holde samtaler i uge 24.
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192136&DepartmentId=19560&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838528