BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Området for tilskudsfinansierede forskningsprojekter er i konstant udvikling – vi søger derfor en dynamisk controller til Forskningsadministrationen i Region Hovedstaden.
Vil du være med til at styre Region Hovedstadens forskningsprojekter, og har du lyst til at videreudvikle økonomistyringen på området?
Kan du skabe overblik og har du en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver?
Har du interesse og erfaring med regnskab, samt en analytisk tankegang?
Har du en teoretisk regnskabsmæssig uddannelse eller er i gang med en?
Hvis du kan svare ja på ovenstående spørgsmål, er stillingen som controller i Forskningsadministrationen måske noget for dig.
Afdeling i udvikling
Forskningsadministrationen er en del af Region Hovedstadens Koncernregnskab, som indgår i Center for Økonomi, som har det overordnede ansvar for budget, indkøb og regnskab i Region Hovedstaden. Koncernregnskab varetager regnskabs- og bogholderiopgaver for hele Region Hovedstaden. Forskningsadministrationen har ansvar for den finansielle administration af forskningsprojekter på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og koncerncentre. Afdelingen består af et dynamisk team på 11 medarbejdere med en uformel omgangstone.
Din rolle
Som ansat i Forskningsadministrationen vil du få en bred kontaktflade og indflydelse på den fremtidige udvikling på området.
Din primære opgave vil bestå i administration af eksternt finansieret forskningsprojekter og du vil blive tildelt eget ansvarsområde i form af hospital, virksomhed eller koncerncenter.
Du vil i samarbejde med de forskningsansvarlige projektledere have ansvar for den regnskabsmæssige og finansielle håndtering af en række forskningsprojekter fra projektstart til projektslut, herunder projektoprettelse, udarbejdelse af regnskaber og projektlukning, samt være sparringspartner for både projektledere og den øvrige organisation. Du skal have overblik, være serviceminded og sørge for, løbende at holde dig opdateret på deadlines og krav fra tilskudsgiver.
Hvem er du?
Du er udadvendt og god til at bygge relationer – også på tværs af forskellige faggrupper og organisatoriske niveauer. Du formår at skabe overblik og kan agere selvstændigt i et uformelt miljø med mange bolde i luften. Du er analytisk tænkende og løsningsorienteret.
Vi forestiller os at du har erfaring fra en regnskabsafdeling eller fra revisionsbranchen og brænder for at levere en høj kvalitet og god service i det daglige arbejde.
Du har lysten og evnen til at bidrage til afdelingens faglige udvikling, kan udfordre og i det daglige arbejde være en stærk faglig sparringspartner til sektionschefen og resten af afdelingen.
Du har, eller er i gang med en regnskabsmæssig teoretisk uddannelse på niveau med HD i Regnskab.
Vi tilbyder
Et ambitiøst og dynamisk miljø i en stor og højt specialiseret organisation, hvor der er mulighed for at præge jobbet og dagligdagen. Vi er en arbejdsplads med fokus på arbejdsmiljø og en god balance mellem arbejde og fritid. Vi er en værdibaseret organisation hvor grundlaget er præget af tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Arbejdssted er på Rigshospitalet i Glostrup.
Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte sektionschef Camilla Preben-Andersen på telefon 29640626, hvis du har spørgsmål til jobbet.
Send din ansøgning og dit CV. Ansøgningsfrist er 22. september 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Hovedstaden, Peter Lieps Vej, 2930 Klampenborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6109383