Spændende job som afdelingsledelsessekretær med fokus på registrering og kommunikation

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Afdelingsledelsessekretær med registrerings- og kommunikationsansvar

Afdelingsledelsen på Afdeling for Bedøvelse, Smerter og Respirationsstøtte, Rigshospitalet Glostrup er på udkig efter en ny afdelingsledelsessekretær.

Hvem er du – og hvilke kompetencer har vi brug for?

Som person skal du have lyst til at indgå i vores stab, hvor vi arbejder tæt sammen. Staben er sammensat af forskellige faggrupper og du vil referere til afdelingsledelsen i det daglige. Du er ambitiøs og har en faglig profil der dækker bredt.
Vores tilgang er uformel og vi værner om at have det godt sammen, ser potentialer og kompetencer hos hinanden, som byggesten til et godt samarbejde.

De ansvarsområder, vi forventer du kan bidrage med vil være:

  • Registreringspraksis, lovgivning og regler herfor.
  • Du trives med at arbejde i SP og har kompetencer inden for BYG og udvikling og vil blive SP ansvarlig for hele afdelingen. Dette vil indebære formidling og undervisning til afdelingen etc.
  • Har indblik og erfaring med forskningsunderstøttelse, eks. korrekturlæsning, indsende ansøgninger og godkendelser til nye projekter, opsætning af posters mm.
  • Kommunikation via SoMe for afdelingen og kommunikative kompetencer, som kan understøtte udvikling.
  • Skriftlig kommunikation i afdelingens Nyhedsbrev og Intranet.
  • Understøttelse af afdelingsledelsen i dagligdagen.
Din baggrund:

  • Du har en baggrund som lægesekretær
  • Har stærke kompetencer indenfor kommunikation - om muligt uddannelse / efteruddannelse med kommunikation og formidling på flere niveauer.
  • Du har bredt kendskab til Sundhedsplatformen, og kan have tilegnet dig stærke kompetencer med BYG – udviklinger af systemer og struktur og ser nye muligheder.
Det kan du forvente:

  • En daglig base på Rigshospitalet Glostrup
  • Mulighed for enkelte hjemmearbejdsdage og sundt arbejdsmiljø
  • At skulle undervise og formidle til afdelingens øvrige sekretærer
  • At have arbejdsdage ude i vores afsnit - på begge matrikler – RH Blegdamsvej og RH Glostrup, når opgaven appellerer til det.
  • Du vil blive én af afdelingens nøglepersoner og et kendt ansigt i alle afsnit.
  • Et tæt samarbejde med afdelingsledelsen.
Afdelingen:

  • Afdelingen er bestående af 4 afsnit, hvoraf de tre er funderet på Rigshospitalet Glostrup og et afsnit på Ole Maaløes Vej, Rigshospitalet Blegdamsvej.
  • De 4 afsnit er: Bedøvelse, Opvågning og Dagkirurgi, Tværfagligt Smertecenter og RespirationscenterØst, som alle har hver deres afsnitsledelse.
  • Vi er 9 ansatte i staben, som repræsenterer områder indenfor klinisk undervisning, forskning og kvalitet, sekretariat samt afdelingsledelsen.
Stillingen:

  • Fuldtidsstilling i dagstid og mulighed for enkelte hjemmearbejdsdage efter aftale.
  • Vi søger den helt rigtige profil og venter gerne på den rette kandidat – en som dig, der har høj faglig stolthed.

Du kan læse mere om afdelingen på vores:

Link til internettet; Afdeling for Bedøvelse, Smerter og Respirationsstøtte

Instagram

LinkedIN



Ansøgningsfrist er 19. september 2024

Samtaler afholdes 24. september 2024

Forventet jobstart 1. november 2024 eller snarest herefter.


Vil du høre med om stillingen kan du kontakte

Cheflæge Fie Juhl Vojdeman på: 23439790

Chefsygeplejerske Rikke Skjøde Baes på: 61617785



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Glostrup Hospital, Valdemar Hansen Vej, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6099336

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet