Specialist til Sektion for POCT søges til Afdeling for Klinisk Biokemi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ansvar, respekt & tillid

Vi søger en engageret og passioneret specialist til Sektion for POCT. Du skal have lyst til at bidrage med dine faglige og personlige kompetencer til gode for patienterne og dine nye kollegaer i Afdeling for Klinisk Biokemi. Som specialist er du med til at understøtte driftsafvikling, kompetenceudvikling i et tæt samarbejde med din anden specialist kollega og overbioanalytikeren for sektionen, så vi til alle tider opnår en effektiv og pålidelig diagnostik.

Vi værdsætter høj faglig kvalitet og lægger stor vægt på respekt, ansvar og tillid i vores arbejdsmiljø.

Samarbejde, medbestemmelse og trivsel

I Afdeling for Klinisk Biokemi tror vi på, at et stærkt fællesskab skaber det bedste grundlag for både trivsel og faglig udvikling. Du vil indgå i et tæt samarbejde med din specialist kollega og overbioanalytikeren for sektionen.

Vi går op i, at arbejdsmiljøet kan håndtere forskellighed, og at samarbejde og trivsel går hånd i hånd, og det forventes, at du deltager i arbejdet med at sikre en arbejdspladskultur, der understøtter medbestemmelse og trivsel for alle.

Det faglige POCT

I Sektion for POCT er der tilknyttet forskellige typer af udstyr (ABL800 FLEX, Accuchek Inform II, KetoSure, CoaguChek Pro II, Clinitek Status +, QuikRead Go, HemoScreen, EPOC), som anvendes af klinisk personale til analysering af diverse prøver. Sektionen har ansvaret for al vedligeholdelse og kvalitetssikring af udstyret, samt ansvaret for den tilhørende middleware. Der er i sektionen tilknyttet to specialister.

Arbejdsopgaver Specialisten har en varieret opgaveportefølje med flere ansvarsområder, herunder

  • Udvikling af metoder og teknologi
  • Oplæring af bioanalytikere, studerende og klinisk personale fra andre afdelinger
  • Overvågning og ajourføring af analysekvaliteten
  • Ansvar for reagenser og forbrugsvarer, samt kalibrering og godkendelse
  • Vedligeholdelse af og fejlafhjælpning på udstyr, samt fejlmelding af udstyr
  • Udarbejdelse af vejledninger, logbøger og apparaturmapper
  • Deltagelse i den daglige rutine ved behov
  • Dialog med og samarbejde med klinisk personale
  • Kontaktperson til eksterne leverandør
  • Varetagelse af sektionskvalitetsmøder
Kvalifikationer

  • Autoriseret bioanalytiker med erfaring inden for fagområdet
  • Gode planlægningsevner og overblik
  • Evner til at arbejde såvel selvstændigt som i teams
  • Initiativrig og proaktiv
  • Gode evner i skriftlig og mundtlig formulering
  • Interesse for faglig og teknologisk udvikling, samt akkreditering
Ansættelsesvilkår Stillingen er med 37 timers beskæftigelse pr. uge. Ansættelse den 1. september 2024 eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomsten for bioanalytiker på Sundhedskartellets område indgået mellem bl.a. Dbio og Danske Regioner.

Ansøgningsprocedure Du skal være mere end velkommen til at kontakte ledende overbioanalytiker Barakat Ali tlf. 21457203, (barakat.ali@regionh.dk) eller overbioanalytiker Eva Dahl Amonsen tlf. 2045 6934 (eva.dahl.amonsen@regionh.dk), hvis du har brug for yderligere informationer eller gerne vil præsentere dig selv. Din ansøgning skal sendes senest den 15. august 2024. Der afholdes samtaler løbende og senest i uge 34.

Ansøgning vedlagt eksamenspapirer, autorisation og CV sendes til linket på denne side.

Om afdelingen Du kan læse om blandt andet afdelingens analyserepertoire, personalesammensætning m.m. her: Rigshospitalet - Afdeling for Klinisk Biokemi

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Glostrup Hospital, Valdemar Hansens Vej, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6083165

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet