BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med når vi sammen øger vores datamæssige modenhed med målet at blive datadreven og proceseffektiv? Kan du lide at arbejde med data og programmering? Og vil du gerne udvikles i en organisation med uanede muligheder? Så tilbyder Vurderingsstyrelsen en spændende stilling som specialist på ejendomsområdet i et nyoprettet ejendomsdatakontor.
Fremtidens vurderinger baseres på nye og detaljerede data, som skal sikre ejendomsvurderinger – og dermed også ejendomsbeskatning – af høj kvalitet. Du og andre gode kollegaer skal være med til at styrke den samlede værdikæde fra vurderings- til beskatningsdata og levere et afgørende løft til den datamæssige modenhed i styrelsen.
Om Kontor for Ejendomsdata
Kontor for Ejendomsdata er et nyoprettet kontor, der har ansvar for den forretningsmæssige udvikling af Skatteforvaltningens ejendomsdata lige fra kildedata til beskatning. Derudover skal kontoret sikre og understøtte dataejerskab og data governance i Vurderingsstyrelsen samt understøtte, at ejendomsdata har den nødvendige kvalitet, der dækker forretningens behov.
Kontoret skal ligeledes sikre bedre adgang til data samt understøtte styrelsens øvrige kontorers arbejde med data og analyser gennem et fælles kompetencecenter med fagligt stærke tekniske datakompetencer.
Kontoret er forankret i afdelingen Ejendomsbeskatning og Data, og vil indgå i tæt samarbejde med de to øvrige datakontorer i afdelingen – Modeludvikling og økonomisk analyse samt BBR-kontoret.
Om arbejdsopgaverne
Dine centrale opgaver vil bl.a. være, at:
- Etablere, implementere og vedligeholde en self-service dataplatform på ejendomsdomænet i styrelsen
- Afdække og udvikle data- og it-infrastrukturen så den understøtter de forretningsmæssige ejendomsdatabehov
- Udarbejde og vedligeholde datadokumentation med blik for ejendomsdatas nødvendige kvalitet, aktualitet og ensartethed
- Repræsentere styrelsen i det tværgående samarbejde på dataområdet i skatteforvaltningen
Vi søger dig, der har pionerånd, og som får energi af at være på en arbejdsplads, der fortsat har præg af at være i en opstartsfase. Du er en teamplayer, der er drevet af at realisere gode løsninger og succeser sammen med andre. Det er desuden en fordel, hvis du har følgende kvalifikationer:
- Du har interesse for it-infrastruktur
- Du tager initiativ til at udforske problematikker og finde løsninger
- Du har erfaring med ETL og kodesprog, og aktuelt koder vi i R og Python
- Du har blik for, hvordan data kan skabe værdi i organisationen
- Du har mod på at drive forandringer i en organisation med forskellige interessenter
Om os
Du kan se frem til at blive en del af en styrelse i udvikling med dygtige og ambitiøse kollegaer. Du kan forvente en travl hverdag – til gengæld lover vi, at du får en stejl læringskurve med mange spændende udfordringer. Vi har en uformel omgangstone og gør en dyd ud af, at det også skal være sjovt at gå på arbejde.
Udvikling af medarbejdere er centralt for Vurderingsstyrelsen, så hvis du bliver ansat hos os, vil vi sammen lægge en plan for din karriereudvikling, som også tager hensyn til hvor du er i dit liv. Du vil blive en del af et fagligt kompetent og centralt kontor i Vurderingsstyrelsen, ligesom du via dit ansvarsområde vil indgå i et stærkt og udviklende samarbejde med andre kolleger i den samlede Skatteforvaltning.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning inkl. CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest den 8. juni 2023. Vi holder samtaler løbende.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Henriette Becker Ladefoged Hvirring på telefon 22184835 eller kontorchef Søren Hauskov Pilgaard på telefon 28568281.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Vi forventer, at der vil indgå test i rekrutteringsprocessen. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Dit arbejdssted vil være Lindevangs Allé 10, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg Lindevangs Alle, Lindevangs Alle 8, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169246&DepartmentId=9410&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5839281