Studentermedhjælper til alsidige administrative opgaver i dynamisk kundecenter

dato

Kunne du tænke dig et job, hvor dine administrative evner til at samle trådene for kollegaer og kunder, er med til at gøre en forskel for andre? Så kan du blive vores nye studentermedhjælper.

Vær, hvor det sker

Som Studentermedhjælper hos os får du ansvar for at være en vigtig person i vores kundecenter hvor du vejleder, rådgiver og supporterer. Som studentermedhjælper bliver du en aktiv part af first-level support for vores kunder. Vi administrerer alt fra vagttelefoner med akutte opgaver, til receptionstelefon og ikke mindst parkeringsopkald fra shopping centre. Du får alsidige opgaver, hvor du både besvarer telefoner og mails.

Er du klar til at gribe udfordringen?

I denne rolle tager du hånd om de forskelligartede administrative opgaver. Du har medansvar for at udføre sagsbehandlinger af salgs- og servicedriftsopgaver og vedligeholde vores ERP-systemet. 

Dine ansvarsområder som studentermedhjælper i kundecenteret er bl.a.:

  • Sagsbehandling i vores Ticket system

  • Vedligeholdelse i vores ERP-system

  • Håndtere forskelligartede og løbende ad-hoc opgaver

Vi leder efter en studentermedhjælper, som er IT-stærk, måske du læser Buisness Administration og Informations Techonology, Finans eller lignede. Vi forventer ikke, at du kan det hele fra dag et, så vi sørger naturligvis for at klæde dig på til opgaven med en grundig oplæring i alle procedurer og systemer. 

Hvad forventer vi af dig?

Som person er du nysgerrig på at lære og udviser et gåpåmod for at løse opgaver grundigt og til tiden. Du samarbejder gerne, men kan også arbejde selvstændigt og målrettet. Frem for alt, er du samvittighedsfuld, ærlig og optaget af at levere høj kvalitet. Med en bred vifte af opgaver, er det vigtigt, at du er løsningsorienteret, beslutningsdygtig og kan arbejde selvstændigt – også i hektiske perioder.

Vi vil gerne at du trives og lykkes, derfor ser vi gerne at:

  • Du er selvkørende, fleksibel og omstillingsparat 

  • Du er resultatorienteret 

  • Du har høj motivation for service og udøver god service for andre 

  • Du har gode IT-kundskaber 

  • Du taler, skriver og læser dansk på højt niveau samt taler, skriver og forstår engelsk på rimeligt niveau 

Du bliver en del af et stærkt sammenhold

Du bliver en del af en sikker, sjov og sund virksomhed, hvor det kollegiale sammenhold er værdsat, og hvor du kan glæde dig til at møde en masse dygtige og energifyldte kolleger. Mulighederne er mange, og her er plads til dine ambitioner, hvor du får al den sparring, du behøver. Vi er et dynamisk og smilende team, der går meget op i samarbejde og sammenhold.

Vi søger en med mulighed for at støtte op om teamet i 15-20 timer om ugen. Du kommer primært til at arbejde på vores hovedkontor i Glostrup. Vi er fleksible og har fuld forståelse for undervisnings- og eksamensaktiviteter. Vi kan tilbyde en god timeløn samt et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer og mulighed for sparring, kompetenceudvikling mm.

Er du klar til at mærke sammenholdet?

Vi holder samtaler løbende, så det gælder om at være hurtig på aftrækkeren, og senest d. 16. december 2024. Så grib dit tastatur, skriv en motiveret ansøgning og upload den sammen med dit CV igennem vores rekrutteringsportal ved at trykke på ”ansøg” i stillingsopslaget. Du må også meget gerne vedlægge et karakterudskrift, relevante udtalelser og anbefalinger.

Har du nogle spørgsmål, kan vores områdechef, Heidi Lund, kontaktes på mail: heidi.lund@securitas.dk.

Vi glæder os til at møde dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SECURITAS A/S, Sydvestvej, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6153827

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet