Studentermedhjælper til Analyseenheden i Teknik- og Miljøforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om Analyseenheden
I Analyseenheden hjælper vi de faglige enheder i Teknik- og Miljøforvaltningen med at gennemføre analyser af forskellig art. Analyserne spænder bredt over mange områder som fx klima, mobilitet, renhold og almene boliger, og vi anvender mange forskellige metodiske tilgange. Vi er organiseret i fire teams. Det ene team er analyseorienteret – og det er hertil, at vi søger en studentermedhjælper.

Vi forventer, at dine opgaver bliver en blanding at understøtte enhedens synlighed i forvaltningen, og afhængigt af din profil bidrage til gennemførelse af konkrete analyser og projekter. Der vil i stillingen også være opgaver, hvor du hjælper analysekonsulenter med opdateringer, mødebooking m.m. Afhængigt af din profil kan du også komme til at bidrage til gennemførelse af konkrete analyser og projekter.

Eksempler på arbejdsopgaver

  • lettere analysearbejde fx vidensindsamling, indtastning og databearbejdning i surveyxact, PowerBI mv.
  • skrive og publicere intranetnyheder
  • opdatere og vedligeholde eksempelsamlinger med gennemførte analyser samt analysemetoder og værktøjer
  • støtte til analysekonsulenter med mødebooking, bistand til workshops mv.
Om dig
Vi forventer, at du:

  • har interesse for arbejdet i en analyseenhed og vil gerne snuse til forskellige analytiske metoder
  • er dygtig til at skrive og kan vinkle den gode historie
  • er nysgerrig ift. Teknik- og Miljøforvaltningens fagområder
  • kan arbejde analytisk og selvstændigt  
  • måske har erfaring med konkrete analytiske metoder fra studiet samt anvendelse af værktøjer som PowerBI eller Surveyxact
Vi tilbyder et arbejdsmiljø præget af høj faglighed, stort engagement og samarbejde. Afvekslende opgaver – og frihed under ansvar. Vi er fleksible mht. til studie, projektarbejde m.v. 

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende for studerende beskæftiget med kontorarbejde. Stillingen er til besættelse snarest muligt, og arbejdstiden er 15 timer om ugen.

Arbejdssted
Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på et godt socialt miljø. Ansættelsesstedet er Njalsgade i København S.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Camilla Frandsen på 2855 2551.

Søg via linket senest torsdag den 22. juni 2023

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192644&DepartmentId=20329&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849637

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet