Studentermedhjælper til borgerkontakt og administrative opgaver i Borgerservice og Ydelse

dato

Er du glad for at arbejde med digitalisering, er du god til borgerkontakt og har lyst til at løse administrative opgaver?

I Borgerservice og Ydelse, som er en del af Center for Borger og Arbejdsmarked, søger vi en studentermedhjælper, der kan være med til at møde vores borgere og til at understøtte centerets kerneopgaver ved at løse de henvendelser, vi har.

Om stillingen: 

I Borgerservice og Ydelse vil du blive en del af et stærkt team - et team bestående af forskellige faglige og personlige profiler.

Som studentermedhjælper hos os skal du bistå med både faste og løbende opgaver som:

  • Borgerbetjening bredt, hvorfor en del borgerkontakt kan forventes i ekspeditionen 
  • Hjælp til selv- og medbetjening på vores borgerpc’ere
  • Front ekspedition - primært med MitID- og pasekspeditioner (du vil få grundig oplæring)
  • Journalisering i vores ESDH system 
  • Praktiske opgaver 
  • Ad hoc opgaver 
  • Telefonbetjening

Din profil: 

Du skal være studerende - men vi lægger os ikke fast på en bestemt uddannelse, kun at du har vilje og motivation til at arbejde borgernært og samtidig har minimum et år tilbage af dit studie.

Vi forventer, at du er serviceminded, grundig og kan formulere dig både skriftligt og mundtligt i et letforståeligt sprog. Du er vant til at arbejde på pc og har kendskab til både Word og Excel. Derudover lægger vi vægt på, at du er i stand til at arbejde selvstændigt og er god til mødet med borgerne.

Om os: 

Du vil blive ansat i Borgerservice og Ydelse, som har adresse på Glostrup Rådhus, Rådhusparken 2, 2600 Glostrup.

Dine kolleger er engagerede og fagligt dygtige, der er højt til loftet og derfor mulighed for høj grad af selvbestemmelse samt faglig og personlig udvikling. Hverdagen er præget af en uformel omgangstone og et godt kollegialt sammenhold i den travle hverdag.

 

Ansættelsesvilkår:

Stillingen er på 10 timer om ugen, fortrinsvis mandag og torsdag - men som du også selv kan være med til at tilrettelægge, så det passer med dit studie. Ansættelsen er pr. 1. december 2024 frem til 31. august 2025 eller snarest muligt.

Ved ansættelse indhenter vi straffeattest.

Yderligere information:

Vil du vide mere, kan du se vores hjemmesider: 

www.glostrup.dk 

www.borger.dk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Dika Sabitovic på telefon 4323 6567 eller på mail dika.sabitovic@glostrup.dk

Stillingsopslaget er åbent løbende, indtil vi har fundet den rette ansøger. Herefter lukker vi stillingsopslaget.

Der læses kun ansøgninger indkommet via vores digitale løsning.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt løbende. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Glostrup Kommune, Rådhusparken 2, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6140445

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet