BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du have ansvar og muligheden for virkelig at sætte dit præg på både din arbejdsdag og fremtidens tekniske projekter? Brænder du for at udføre tekniske vedligeholdelses- og renoveringsopgaver med særlig fokus på implementering af energi og co2 optimering på Glostrup Kommunes bygninger. Vil du være med til at implementerer Glostrups DK2020-klimahandlingsplan, så er det lige netop dig vi søger.
Hvorfor skal du vælge os?
Arbejdet er meget selvstændigt med mulighed for at sætte sit eget præg på opgaven. I denne stilling bliver du, sammen med din kollega i Energiteam, nøglepersonen, der har fingrene i alle tekniske systemer – fra belysning og ventilation til CTS, varme og solceller. Du vil ikke kun skulle bidrage til den daglige drift, vedligeholdelse og optimering, men også være med til at forme fremtidens bygninger. Fra den første idé til færdige projekter vil du have en central rolle i at sikre, at de tekniske installationer spiller perfekt fra dag ét.
Hver dag byder på nye udfordringer og spændende opgaver. Vi garanterer, at der aldrig er to dage, der er ens. Når komplekse problemer opstår, får du mulighed for at tænke kreativt og udvikle skræddersyede løsninger. Du kommer tæt på brugerne, hvor din evne til at kommunikere og forstå deres behov bliver afgørende for at finde de mest optimale og innovative løsninger i samarbejde med dem. Du kommer også til at skulle arbejde tæt sammen med vores tekniske servicemedarbejdere.
Nogle opgaver kræver, at du kører ud til forskellige lokationer, hvor du selvstændigt tager hånd om tekniske udfordringer. Her er det vigtigt, at dine hænder er skruet rigtigt på, da praktisk erfaring og håndværksmæssig kunnen ofte vil være nødvendigt for at løse opgaverne hurtigt og effektivt.
Vi tilbyder
Et spændende, afvekslende og udfordrende job i en organisation med et uformelt miljø og engagerede kollegaer. En arbejdsplads i udvikling, hvor dialog, åbenhed, anerkendelse og en stor portion humor er i højsæde, og hvor du ikke mindst kan være med til at gøre en forskel. En arbejdsplads hvor der er plads til familien, fritid og andre interesser da du får flextid og mulighed for hjemmearbejdsdage.
Dine primære opgaver vil blandt andet være:
- Planlægning, udbud og styring af ombygnings- og renoveringsopgaver generelt, samt styring af større anlægssager, herunder energi og indeklima renoveringer
- Rådgivning og samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere
- Supporterer dine kollegaer i driften på CTS, teknik og Energi.
- Budget- og økonomistyring.
Hvem leder vi efter?:
- Har en uddannelsesmæssig baggrund som, installatør, ingeniør, maskinmester eller anden relevant uddannelse, dog meget gerne med en håndværksmæssig baggrund. Gerne nyuddannet
- Har generel byggeteknisk erfaring med godt kendskab til VVS, ventilation, kloakarbejder og energirenoveringer.
- Gode kompetencer inden for, budgetstyring, prisestimering og udbud.
- Har minimum brugerniveau på IT- værktøjer som Word, Excel.
- Er positiv og troværdig med gennemslagskraft og gode kommunikationsevner, såvel skriftligt som mundtlig. Er glad og har en positiv tilgang til dine omgivelser.
- Har lyst og evner til at håndtere mange opgaver ad gangen og er en god afslutter.
- Har interesse for Facility Management.
Kvalifikationer
Det vigtigste er du har gå på mod, er engageret og faglig nysgerrig - resten lærer vi dig. Da der vil være kørsel i bil mellem lokationer, er kørekort til personbil et krav. Der vil blive indhentet straffeattest og børneattest. Du har en stærk byggefaglig profil samt evner at styre egne sager fra start til slut. Herudover vægter vi, at du brænder for området, er faglig nysgerrig, serviceminded og god til at samarbejde i teams på tværs af hele kommunen og med forskelligartede brugergrupper.
Løn og ansættelse
Stillingen er på fuld tid, 37 timer inkl. frokost og besættes efter gældende overenskomst samt principperne om Ny Løn. Tiltrædelse: 1. januar 2025. Ansøgningsfrist den 15. november 2024 kl.10
Ansættelsessamtaler er planlagt til 19. og 20. november og evt. 2. samtale 22. november
Organisering
Stillingen er organisatorisk placeret i Glostrup Kommunens Ejendomscenter i team, Byggeri og Vedligehold, et tværfagligt team, der varetager vedligeholdelsesopgaver, samt større og minder anlægssager, herunder såvel nybyggeri, som renovering og ombygning, energi- og indeklima projekter, og arealforvaltning.
Teamet består af 9 medarbejdere, og varetager alle relevante bygningsrelaterede opgaver på kommunens 150.000 m2 fordelt på 85 ejendomme, der anvendes til et varieret brug inden for de kommunale ydelser.
I Glostrup Kommune er der røg- og dampfri arbejdstid.
Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Funktionsleder: Anne Hørsving anne.horsving@glostrup.dk Tlf.: 2174 7121
Medarbejder i energiteamet: Per Bæk Nielsen per.nielsen@glostrup.dk tlf.: 29 43 69 19
Ansøgningsfrist: 18/11-2025
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Glostrup Kommune, Rådhusparken, 4, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6133995