To bookingmedarbejdere til lokale- og foreningsbooking i Kultur- og Fritidsforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger bookingmedarbejdere til to stillinger på hhv. 15 og 32 timer om ugen.

Om jobbet
Som borger har du mulighed for at booke lokaler og baner, der administreres af Kultur- og Fritidsforvaltningen via et bookingsystem – bookbyen.dk. Ligeledes fordeles og administreres de godkendte folkeoplysende foreningers og aftenskolernes tider både inden- og udendørs ved hjælp af et IT-system.

Bookingteamet håndterer alle administrative opgaver forbundet med booking af lokaler og baner for borgere og foreninger. Vi står for kundekontakten og hjælper med vejledning og støtte, hvis nogle brugere oplever problemer med at booke selv i vores bookingsystem. Det gør vi både via e-mail og telefon. Herudover understøtter vi foreningerne i deres brug af de kommunale faciliteter.

Hos os bliver du altså en del af et team på p.t. otte medarbejdere, hvor vi løfter både rutineprægede administrative opgaver og mere eller mindre uforudsigelige eller problemløsende ad-hoc opgaver.

Faglige kompetencer

  • Vi lægger vægt på, at du er en dygtig kommunikator både mundtligt og skriftligt og er rutineret i at kommunikere med forskellige borgere og brugere
  • Er hjemmevant i programmerne i Office-pakken og kan arbejde i relativt komplekse it-systemer, gerne bookingrelateret
  • Kendskab til kultur- og fritidsområdet samt foreningslivet er en fordel
Personlige kompetencer
Vi ser gerne, at du

  • Trives med at holde driften kørende i en omskiftelig hverdag
  • Er fleksibel i forhold til opgaveløsning og tidsstyring
  • Er god til at navigere i en stor organisation, hvor du har mange samarbejdsflader med forskellige kollegaer
  • Er ansvarsfuld og er god til selv at se opgaven og løse den
  • Er en holdspiller og sætter pris på teamsamarbejdet
Om os
Vi arbejder selvstændigt men i tæt kontakt med vores nærmeste kollegaer og gør meget ud af at finde løsninger sammen og sparre i hverdagen. Vi tilrettelægger i høj grad selv vores arbejde inden for de fælles rammer, hvilket giver en stor fleksibilitet og frihed til at styre din tid, men kræver også at du tager selvstændigt ansvar og løfter som en del af teamet, når opgaven kalder på det. Vi arbejder fra forskellige steder i byen, så vi kan være tæt på de huse, vi arbejder med. Lige nu sidder vi mest i Kvarterhuset Amagerbro eller Øbro-jagtvej bibliotek, men forventer også at skulle sidde andre steder i løbet af efteråret.

Du bliver en del af et team med stor erfaring, men som også er i gang med et udviklingsforløb, hvor vi tester ny organisering og arbejdsdeling. Derfor skal du være åben for forandringer i arbejdsopgaver og strukturer og have lyst til at være med i og bidrage til det udviklingsforløb, vi er i gang med.

Bookingteamet er en del enheden Aktiviteter i Kultur- og Fritidsforvaltningen, hvor vi drifter og udvikler brugen af biblioteker, kulturhuse og idrætsanlæg.

Løn- og ansættelsesvilkår
Vi tilbyder løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer og i henhold til HK- overenskomst.

Yderligere informationer
Vil du vide mere om stillingen, kan du ringe til bookingmedarbejder Ann Urbrand på 2046 9746 mandag, torsdag eller fredag eller projektleder Maike Hens på 2459 9074.

Søg via linket senest torsdag den 22. juni 2023
Du bedes skrive i din ansøgning, om du er interesseret i stillingen til 15 timer eller 32 timer.

Første samtale forventes afholdt den 3. juli 2023 og en eventuel samtale den 6. juli

Kultur- og Fritidsforvaltningen
Kultur- og Fritidsforvaltningen er Danmarks største kulturforvaltning. Vores arbejdsopgaver spænder bredt fra idræt, kultur og borgerservice til huslejenævn, folkeregister, vielser og afvikling af valg og folkeafstemninger. I Kultur- og Fritidsforvaltningen arbejder vi for at skabe de bedste rammer for kultur- og fritidslivet i København – og i samarbejde med københavnerne at skabe en by, der lever og udvikler sig. Vi er en politisk ledet organisation og har til opgave at understøtte og udleve politiske beslutninger. Alt sammen med det overordnede formål at give københavnerne et bedre kultur- og fritidsliv og være en åben og professionel indgang til Københavns Kommune.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192600&DepartmentId=22209&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849324

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet