To sikkerhedsvagtelever til Rådhusvagten på Københavns Rådhus

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Nye sikkerhedsvagtelever til Københavns Rådhus

Rådhusvagten under Rådhusservice på Københavns Rådhus søger to sikkerhedsvagtelever til ansættelse efter endt grundforløb. Opstart den 31. juli 2023.

Under hovedforløbet vil skoleforløbene give dig en grundlæggende viden om sikkerhed, og du lærer om alarmer og overvågning. Du lærer også at lave sikkerheds- og nødplaner samt at skrive rapporter, om det du oplever på dine vagter. Når du ikke er på skole, er du under oplæring i Rådhusvagten på Københavns Rådhus.

Du vil blive oplært i

  • Vejledning og betjening af borgere, turister og gæster
  • Vagt og drift til møder og arrangementer
  • Vagt og serviceopgaver på Rådhuset, i Kødbyen, på borger- og jobcentre m.m. i København
  • At skabe ro og tryghed for lokationens brugere og ejer
  • Rundering og sikring af kommunale bygninger og udendørs arealer
  • Brand- og beredskabsopgaver samt andre sikkerhedsrelaterede opgaver.
Til elevstillingen hører uniform.

Kvalifikationer

  • Ansvarsbevidst, fleksibel og serviceminded
  • Mødestabil og pligtopfyldende
  • Samarbejdsevner og god situationsfornemmelse
  • Evner til at holde hovedet koldt i pressede situationer
  • IT-kendskab på brugerniveau.
Det er vigtigt, at du behersker dansk i tale og skrift samt engelsk på lettere samtaleniveau.

Om Rådhusvagten
Som elev i Rådhusvagten kan vi tilbyde dig gode kolleger i et spændende læringsmiljø og et godt tværfagligt samarbejde, hvor ikke to dage er ens.
Vi tilbyder et helt særligt arbejdsfællesskab, hvor vi altid fremstår empatiske, lyttende, hjælpsomme og respektfulde.

På Københavns Rådhus sker der lidt af hvert. Hen over året bliver der holdt mange typer af arrangementer. Den ene dag er der bryllup, den næste dag er der politiske møder, borgermøder og andre dage er der besøg af fx sportsstjerner eller royale.
Det er Rådhusvagtens opgave at få alle til at føle sig velkomne og trygge, når de besøger Rådhuset og vores andre lokationer.

Du vil få ca. 70 nye kollegaer i Rådhusvagten. Du skal været indstillet på skiftende arbejdstider ifølge gældende overenskomst, da Rådhusvagten arbejder døgnet rundt, alle årets dage.
Udover en grundig oplæring vil der altid være en vagthavende til stede, som kan støtte dig under din elevansættelse.

Ansættelsesforhold
Ansættelsen løber fra den 31. juli 2023 til den 30. januar 2025. Skoleforløbene er fastlagt til den 31. juli – 22 september 2023, 6. maj – 3. juli 2024 og 28. oktober – 20. december 2024.

Du får elevløn under uddannelsen efter gældende overenskomst.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du har gennemført grundforløbet til sikkerhedsvagtuddannelsen og det er en fordel, hvis du er i besiddelse af kørekort B.

Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.

Yderligere oplysninger
Du kan få mere information omstillingen ved at kontakte teamkoordinator Steen Hertin-Sandkær på 2267 0839.

Søg via linket senest den søndag den 4. juni 2023
Vi afholder samtaler den 7. juni. Hvis du kommer i betragtning til en samtale, vil du blive kontaktet den 6. juni. Samtalerne vil komme til at ligge i tidsrummet 11- 15

Om Økonomiforvaltningen
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Der arbejder i alt ca. 3.600 personer i Økonomiforvaltningen, hvoraf ca. 300 af os har kontor på rådhuset De fysiske rammer for dit arbejde vil således være Københavns historiske og smukke rådhus. Her betjener vi overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget, og vi er tæt på det politiske liv i kommunen. Sammen har vi fokus på at skabe værdi for københavnerne og København. Du vil på rådhuset blive en del af et spændende arbejdsmiljø, hvor motivation, trivsel og det gode samarbejde er i højsædet og med gode muligheder for kompetenceudvikling.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192095&DepartmentId=20308&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837124

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet