Vær med til at skabe tryghed og sikkerhed hos Danmarks Nationalbank - Vagtopgave med ansvar og udfordringer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at skabe tryghed og sikkerhed for vores kunde? Kunne du tænke dig et job, hvor du bliver positivt udfordret, får medansvar, og hvor din tilstedeværelse er med til at gøre en forskel for andre? Så er du lige den kollega, vi leder efter!

Vær, hvor det sker

Opgaven går ud på sikkerheden i og omkring Danmarks National Bank i København, og spænder fra rundering til overvågning af diverse systemer, en del af opgaven er også diverse events.

Er du klar til at gribe udfordringen?

Du kommer til at have en bred berøringsflade både i forhold til ansatte på lokationen, de mange gæster der kommer der og de danske myndigheder. Det er en kunde der vægter sikkerhed og service, hvor der er stabiliseret forholdsordre som man skal kunne handle ud fra og omsætte til praksis i situationer der ikke er skrevet ned.

Du får en fleksibel og varierende hverdag, hvor du veksler mellem mange forskellige vagtrelateret opgaver. Du kan se frem til at:

  • Stå for adgangskontrol/overvågning samt rundering af områder.

  • Stå for rapportering af alle hændelser. 

  • Stå for afvisning eller henstilling af personer i området. 

  • Stå for at tilkalde assistancer (Politi, Falck, brandvæsen) hvis nødvendigt. 

  • Reagere på uregelmæssigheder.  

Vi er på lokationen 24/7, 365 dage om året. Vagterne er 12 timer af gangen.

Hvad er vores forventninger til dig? 

Du er en holdspiller, som træder til, når dine kollegaer har brug for det. En selvstændig problemknuser, som skaber overblik og tager styringen i det uforudsete. Du forstår at arbejde struktureret og er tro mod opgaver og processer og er klar og forståelig i din kommunikation. Det forventes at du altid optræder roligt, høfligt og serviceminded, men samtidig kan agere med autoritet overfor personer som ikke overholder reglerne og instruktioner for ophold på området. Men vigtigst af alt, matcher du vores værdisæt; ærlighed, vagtsomhed og hjælpsomhed.

Vi vil gerne at du trives og lykkedes, derfor ser vi gerne at:

  • Du har bestået AMU Grundlæggende Vagtkursus.

  • Du har kendskab til IT samt til Microsoft programmer.

  • Du kan begå dig på dansk, såvel som engelsk både skriftligt og mundtligt.

  • Du skal have minimum 2 års erfaring med vagttjeneste.

  • Du skal kunne fremvise ren straffeattest og godkendes ved en udvidet PET-undersøgelse jf. lov om vagtvirksomhed.

Du bliver en del af et stærkt sammenhold 

Teamet består af mange dygtige og erfarne folk. Det er en sammentømret flok som løfter i fællesskab, og forstår vigtigheden af selv de mindste tænder i det store hjul. Grundet kundens natur skal man kunne servicere og vejlede i alle samfundslag, men samtidig med et øje for sikkerheden og de givne retningslinjer. Det er forventeligt at man kan arbejde med computer i forhold til in-house adgangssystemer, CCTV-overvågning og logføring.   
  
Mulighed for opstart hurtigst muligt efter de forskellige godkendelser på opgaven er på plads.        

Er du klar til at mærke sammenholdet og skabe tryghed?  

Vi holder samtaler løbende, så det gælder om at være hurtig på aftrækkeren, og senest d. 18. august 2024. Så grib dit tastatur, skriv en motiveret ansøgning og upload den sammen med dit CV igennem vores rekrutteringsportal ved at trykke på ”ansøg” i stillingsopslaget. Du må også meget gerne vedlægge et karakterudskrift, relevante udtalelser og anbefalinger.   

Skulle du have nogle spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Supervisor, Mads Nielsen, på mail mads.frydendal@securitas.dk

Vi glæder os til at møde dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SECURITAS A/S, Sydvestvej, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6085810

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet