Vicevært med fokus på renholdelse, vedligeholdelse og tilsyn

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores kunde, Ejendommeligt, ønsker at ansætte en dygtig og engageret vicevært til at varetage forskelligartede opgaver inden for renholdelse, små håndværksopgaver, udendørsarbejde, tilsyn samt administrativt arbejde.

Som vicevært vil du være ansvarlig for at opretholde en høj standard af renhed og vedligeholdelse i Ejendommeligts boligområder.

Ejendommeligt lægger vægt på personlig kontakt og høj service og er ansvarlig for udlejning og administration af lokaler og ejendomme. De ejer selv bygningerne og håndterer selv den direkte kommunikationen med udlejerne.
Ejendommeligt har adskillige lejemål spredt omkring Storkøbenhavn, så det forventes, at du vil skulle bevæge dig rundt mellem forskellige lokationer.

Dine arbejdsopgaver vil være:

Renholdelse:

  • Indsamling af blade og skrald på de udvendige arealer
  • Rengøring af opgange, herunder støvsugning og vask

Små håndværksopgaver:

  • Opdatering af låse
  • Dørpumper
  • Justering af vinduer og døre
  • Udkald ved behov

Udendørsarbejde:

  • Græsslåning to gange om måneden i sæsonen
  • Klipning af hække to gange årligt i sæsonen
  • Brænding af ukrudt
  • Snerydning og saltning ved vintervejr

Tilsyn:

  • Generelle viceværtopgaver, herunder beboerkontakt
  • Tilsyn med varmecentral, bygninger, klimaskærme m.m.
  • Tilkald og kontrol af eksterne håndværkere til opgaver i fællesområderne

Administrativt:

  • Besvarelse af mails
  • Besvarelse af opkald


Kvalifikationer og kompetencer

  • Erfaring inden for viceværtsarbejde eller lignende
  • Håndværksmæssige færdigheder
  • Selvstændighed og ansvarlighed
  • God kommunikationsevne
  • Evne til at håndtere administrative opgaver
  • Gyldigt kørekort
  • Taler samt skriver dansk og engelsk


Praktiske oplysninger

Ansøgningsfrist: 18. februar 2024.

Løn fastsættes i overensstemmelse med kvalifikationer.

Vedrørende biltilknytning vil der blive fundet en individuel løsning.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, så vi opfordrer dig til at sende din ansøgning uden unødig ventetid.

Ønsket opstart hurtigst muligt eller omkring 1. marts 2024.
 

Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.



Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TEMP TEAM A/S - København, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5969967

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet