"Vil du bekæmpe økonomisk kriminalitet i politiet? Så er her chancen for et meningsfuldt job i Glostrup!"

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Glostrup

Vil du arbejde med økonomistyring i en enhed i politiet, som bekæmper den mest komplekse organiserede, økonomiske og It-relaterede kriminalitet? Vil du have indflydelse på dit job og vide, at din indsats gør en forskel og bliver værdsat? Vil du være med til at drive budgetprocesser, foretage økonomi- og regnskabsopfølgning samt udarbejde økonomiske analyser?

Hvis du samtidig har en høj servicestandard og trives godt med tæt samarbejde, dialog og at undersøge nye områder, så er her muligheden for et meningsfuldt job i National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK).


Din nye hverdag
Du bliver en del af Center for Økonomi, hvor vi varetager opgaver inden for budgettering, controlling, økonomi- og regnskabsopfølgning, ledelsesinformation og løbende udvikling af økonomiområdet. Herudover understøtter vi den øverste ledelse, så de kan træffe beslutninger om den bedst mulige anvendelse af ressourcer og prioriteringer på tværs af NSK.

I Sektionen for Budget, Controlling og Regnskab leder vi efter en ny kollega. Du bliver en del af et team på seks engagerede og dygtige kollegaer med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Vi har en uformel omgangstone og godt humør. Vi arbejder tæt sammen og sparrer med hinanden.

Vi får mange forskellige og spændende forespørgsler, som kræver, at vi undersøger og finder svar andre steder i organisationen. Vi lægger vægt på at yde en god service og at være til rådighed for vores samarbejdspartnere.

Du får en central og koordinerende rolle i forhold til den løbende økonomistyring, herunder opfølgning på budgettet i samarbejde med de faglige centre og i dialog med Rigspolitiet.

Du bidrager til den fortsatte og løbende udvikling af økonomiområdet, herunder eksempelvis inden for rapportering og den generelle styring. Du vil også skulle udarbejde analyser på specifikke udgiftsområder samt bidrage til interne kontroller og tilsyn af den samlede økonomistyring.

Du får stor indflydelse på tilrettelæggelsen af opgaverne og mulighed for faglig udvikling.

Vores nye kollega
Vi forventer, at du har erfaring med ovennævnte opgaver fra en statslig økonomi- og regnskabsfunktion og faglige kompetencer, som gør, at du kan træde ind og varetage opgaverne selvstændigt. Vi forventer endvidere, at du har en god regnskabs- og budgetmæssig forståelse.

Vi lægger vægt på, at du er analytisk velfunderet og har sans for detaljen. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, da vi primært lægger vægt på din erfaring og motivation for arbejdsopgaverne.

Vi forestiller os, at du enten har en relevant videregående uddannelse fx cand.polit., cand.oecon., cand.scient.pol., cand.merc. eller lignende, og et par års erfaring fra en tilsvarende stilling, eller at du har en administrativ baggrund suppleret med flere års erfaring fra lignende stillinger.

Som person er du åben, nysgerrig og har en positiv indstilling til dine opgaver. Du har en høj servicestandard og går gerne et ekstra stykke for at hjælpe dine samarbejdspartnere og kolleger med deres udfordringer.

Løn- og ansættelsesvilkår

Har du en akademisk baggrund ansættes du på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Skatteministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, ansættes du i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Skatteministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Der er til stillingen knyttet en fuldt arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Hvis du er kontortjenestemand i politiet, kan du bevare denne ansættelsesform.

Dit arbejdssted bliver National enhed for Særlig Kriminalitet med adresse på Ejby Industrivej 125-135, 2600 Glostrup.

Din arbejdstid er 37 timer pr. uge inkl. frokost, og der er flekstid i stillingen. Arbejdstiden ligger primært inden for normal kontortid.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt og opretholde den under hele din ansættelse.

Stillingen kan besættes, så snart processen for sikkerhedsgodkendelsen er gennemført. Vi forventer, at det bliver senest 1. januar 2025.

Vi forventer at holde samtaler i uge 37.

Kontakt og ansøgning

Hvis du har uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Trine S. Nielsen på tlf. 2310 6562. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesforhold, kan du kontakte rekrutteringskonsulent Sebastian Oehlenschlæger på tlf. 6198 6299.

Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger, bedes du uploade en motiveret ansøgning og et CV pr. ansøgt job.

Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så titlen på den stilling du søger fremgår. Foruden ansøgning og CV bedes du uploade dit eksamensbevis. Alle dokumenter bedes uploadet i pdf-format. Du skal ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du bør slette dokumenterne knyttet dertil.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Ansøgningsfrist: 2. september 2024

OM NATIONAL ENHED FOR SÆRLIG KRIMINALITET
National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK) er en landsdækkende specialenhed i politiet og anklagemyndigheden.
 
Vi håndterer de mest komplekse og alvorlige sager om økonomisk kriminalitet, organiseret kriminalitet og cyberkriminalitet og har egen anklagemyndighed, der fører vores straffesager. Vores efterforskning og strafforfølgning er målrettet de sager, hvor kriminaliteten gør størst skade på samfundet, og hvor vores indsats har den største effekt.
 
De komplekse sager, som NSK har ansvar for, kan være inden for eksempelvis organiseret hvidvask, organiseret skatteunddragelse, svindel, bandekriminalitet samt organiseret narkotikakriminalitet og våbensmugling.

Vi understøtter derudover hele dansk politi med specialiseret ekspertise inden for blandt andet kriminalteknik, it-efterforskning samt analyse- og efterretningsarbejde.
 
Vi er ca. 1.200 dedikerede medarbejdere. Vi har forskellige uddannelses- og erhvervsbaggrunde, som skaber en god dynamik og alsidighed i vores samarbejde og opgaveløsning.
 
I NSK har vi fokus på vores opgaveløsning, som kræver høj faglighed og kvalitet i vores arbejde. Vi er en arbejdsplads, hvor dygtige medarbejdere bliver endnu dygtigere, både gennem vores daglige arbejde og udfordringer og via løbende kompetenceudvikling. Derudover vægter vi trivsel, godt samarbejde samt balancen mellem dit job og privatliv højt.
 
NSK har hovedsæde i Ejby ved Glostrup og har derudover lokationer i Karlslunde, København, Randers, Aarhus og Fredericia samt en midlertidig lokation i Silkeborg.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

National enhed for Særlig Kriminalitet - Ejby, Ejby Industrivej, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100142

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet