Vil du hjælpe os med administrative kommunikationsopgaver i KABS?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

KABS Ledelse og administration, søger pr. 1. juni 2024 en medarbejder til at løfte vores administrative kommunikationsopgaver som mødedesigner i KABS.

KABS Ledelse og administration er tværorganisatorisk enhed og dækker en lang række vigtige funktioner for de øvrige 5 afdelinger i KABS. Vores opgaver spænder bredt, men vi forventer, at du skal være med til at styrke de administrative arbejdsgange indenfor en lang række kommunikative opgaver. Først og fremmest skal du varetage opgaven som mødedesigner for vores mødefora og kursusaktiviteter. Du skal sætte en ære i, at vores møder og kurser gennemføres effektivt. Mødedesigneren har således ansvar for mødeprocessen i praksis; fra oprettelse af møder, tilmeldinger, bordopstilling, forplejning, påmindelser, afbud og kontakt til eksterne i forhold til behov, ændringer eller aflysninger. Som mødedesigner får du også ansvar for kalenderstyringen af vores faste mødefora, kursusaktiviteter og andre tværgående møder. 

Andre kommunikationsopgaver handler om telefonbetjening, administration af KABS’ hovedpostkasse og Callcenter, som du varetager sammen med de andre administrative medarbejdere. Fra tid til anden vil der også være brug for korrekturgange af faglige artikler og nyheder. Vi forventer derfor også, at du har tjek på retskrivningen. Derudover vil der også være ad hoc-opgaver.

Vi forstiller os, at du har et godt kendskab til Office-pakken - ikke mindst Outlook og Word. Derudover vil du komme til at sno dig i flere it-systemer, da KABS benytter flere forskellige tekniske platforme til at løse vores opgaver. Således vil dine kompetencer i forskellige it-systemer blive efterspurgt, som fx NemTilmeld og KABS Callcentersystem Relatel. Hvis du ikke har kendskab til disse, vil du få en grundig oplæring heri. 

Vi forventer, at du har en faglig relevant uddannelse (fx kontoruddannet, PBA i offentlig administration eller lign.) og erfaring, et godt humør, gode formidlingskompetencer, samt et godt overblik og en struktureret tilgang til opgaveløsningen. KABS lægger ligeledes vægt på et godt arbejdsmiljø og forventer, at du er stabil, initiativrig og har gode samarbejdsevner.

Til gengæld kan vi tilbyde dig: 

  • grundig oplæring i KABS administrative IT-systemer
  • mulighed for fleksibel og selvstændig tilrettelæggelse af dine opgaver
  • mulighed for kompetenceudvikling
  • masser at meningsfuldt samarbejde med andre fagligheder
  • eget kontor, men med tætte relationer til dine kollegaer

 

Arbejdsstedet er Bakken 3 i Glostrup med grønne arealer, tæt på offentlig transport.

Arbejdstiden er på 37 timer ugentlig og aflønning efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist 14.4.2024 kl. 23:59. Vi holder ansættelsessamtaler onsdag den 17. april 2024.

Du er velkommen til at indhente yderligere oplysninger om stillingen hos funktionsleder Asbjørn Denkel, tlf.: 4511 7500 eller på mail asbjorn.denkel@glostrup.dk 

Glostrup Kommune indhenter udvidet straffeattest og børneattest.


KABS er et stort behandlingscenter for mennesker med rusmiddelafhængighed som ejes af Glostrup kommune. KABS har årligt mere end 1.300 mennesker i behandling fra mere end 40 kommuner. Organisationen har 135 ansatte og et årligt budget på 100 mio. kr. KABS har fem behandlingsafdelinger i Gentofte, Glostrup, Hvidovre og Valby, som tager sig af udredning og behandling for de omliggende kommuner. Endvidere har KABS en Socialmedicinsk klinik hvor lægerne er forankret under en ledende overlæge. Den overordnede ledelse er placeret hos Centerlederen, som sidder i KABS Ledelse og administration. De administrative medarbejdere i KABS Ledelse og administration har funktionslederen som nærmeste leder. KABS er involveret i en række udviklingsprojekter hvor KABS’ udviklingskonsulenter ofte har udgående opgaver i afdelingerne fra KABS Ledelse og administration. Læs mere på www.kabs.dk


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=3bac43fc)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

KABS Administration, Bakken, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018093

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet