Visitator til tværfagligt team med fokus på individuelle løsninger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ser du god kommunikation, ordentlighed og høj faglighed som en selvfølge i dit møde med borgeren, pårørende og samarbejdspartnere?

Er du dygtig til at træffe afgørelser med udgangspunkt i lovgivningen på området og alligevel med fokus på individuelle løsninger? 

Så er du vores nye kollega!!

 

Visitationen består af 18 engagerede medarbejdere.

 

Opgaverne i afdelingen består af følgende:

 

  • Bevilling af merudgifter jf. serviceloven § 100
  • Rehabilitering jf. serviceloven §83a
  • BPA-ordning jf. serviceloven § 96
  • Kontant tilskud jf. serviceloven §95 
  • Aflastning/afløsning jf. serviceloven §84
  • Udskrivelser fra hospitalet og kommunens døgnrehabiliteringspladser, herunder hjerneskadekoordinator funktion
  • Udekørende visitator  

 

Den ledige stilling er som Visitator, hvor arbejdet veksler mellem dage, hvor du arbejder på kontoret med administrative opgaver og dage hvor du er ude og besøge borgerne. 

 

 Vi tilbyder:

  • At du bliver en af del af et tværfagligt team.
  • Seriøse og ambitiøse kollegaer, som arbejder med afsæt i den overordnede kerneopgave. 
  • Tæt samarbejde med borgeren, pårørende og vores samarbejdspartnere såvel internt som eksternt. 
  • Et arbejdsfællesskab, hvor vi har en fælles forpligtigelse overfor opgaverne og hinanden og hele tiden har fokus på at det skal være sådan   
  • En hverdag med plads til grin og godt humør.     

Vi forventer at du:

  • Har en social- og/eller sundhedsfaglig baggrund
  • Har erfaring fra jobbet som visitator og dermed er fagligt velfunderet i det lovstof, der påvirker afgørelserne
  • Ser god kommunikation som en forudsætning for et succesfuldt samarbejde med borgere, pårørende og kollegaer.  
  • Er omhyggelig og gør dig umage og udviser ansvarlighed i opgaveløsningen og er indstillet på at deltage i og bidrage til fortsat faglig og organisatorisk læring og udvikling.
  • Er åben, imødekommende og engageret og kan lide et godt grin. 
  • Har interesse for og ønsker at bidrage til at udvikle den rehabiliterende indsats 

 

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er på 37 timer ugentlig med start fra d. 1. oktober 2024. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Du skal fremvise straffeattest ved ansættelse.

Vi glæder os til at hører fra dig senest fredag d. 16. august 2024 kl. 10.00. 

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Nivin Bamarne på telefonnummer: 20158471 eller mail: nivin.bamarne@glostrup.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Glostrup Kommune, Dommervangen, 4, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6092189

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet