Bliv en del af et engageret ydelsesteam i Glostrup Kommune som sagsbehandler

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ydelsessagsbehandler til Glostrup Kommune

Har du lyst til at være en del af et velfungerende og fagligt stærkt ydelsesteam?

I Glostrup Kommune er vi en stærk kommune i hovedstaden, der har fokus på, at borgerne skal have en god oplevelse i kontakten med os. Det betyder, at vi altid samarbejder om at give professionelt råd og vejledning til kommunens borgere.

Opgaver i teamet

I Glostrup varetager ydelsesteamet mange opgaver, som ud over de klassiske ydelsesopgaver hos os også indeholder fx modtagelse af flygtninge, placering af husvilde, repatriering og pensionssagsbehandling. Vi tilrettelægger vores opgaveløsning efter den enkeltes kvalifikationer – og er derfor spændte på at høre, hvad dine er!?! Vi er altid parate til at lære noget nyt i teamet.

Vi har opdelt os, så vi enten er sagsbehandler indenfor HTF- og EY-sager eller SDP- og FL/LY-sager som hovedområder. Det vi søger lige nu, er en med kompetencer indenfor HTF- og EY-sagerne– så har du kompetencer indenfor mindst et af områderne, skal vi nok lære dig det andet.

I teamet benytter vi os meget af sparring med vores nærmeste kolleger, vores juridiske konsulent, den faglige koordinator og vores leder. 

Du skal have

  • evnen til at være struktureret, systematisk samt et godt overblik – også når vi har travlt
  • mod på og respekt for myndighedsopgaven
  • kendskab til og erfaring med Aktivloven samt kunne sætte dig ind i ny lovgivning og anvende den i praksis i dine vurderinger og afgørelser
  • evnen til at tage selvstændigt ansvar for løsning af opgaverne og være med til at sikre en fleksibel opgaveløsning i teamet og centret
  • gode kommunikative evner for at sikre et godt møde og samarbejde med den enkelte borger
  • relevant uddannelse og erfaring med ydelsesarbejdet
  • rutine i brugen af it-systemer som Office pakken, ESDH-systemer og ydelsessystemet KY

 

Du bliver en del af fællesskabet

Vi er 10 kolleger, der sætter hjælpsomhed og engagement højt! Der er god opbakning til hinanden i hverdagen, og der er en høj grad af faglig sparring. Dit faglige engagement og mod på at byde aktivt ind i vores faglige miljø, er vigtig for os og vores arbejdsplads.

Det betyder, at der er en stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen og mulighed for at få en stilling, der matcher dine kvalifikationer.

Ledelsesstilen er åben, lydhør og medinddragende.

Du får

Oplæring alt efter din erfaring, en arbejdsplads tæt på offentlig transport og stor mulighed for selv at tilrettelægge din tid – vi har bl.a. flekstid. Vi har fast telefontid, kantine hvor du vil kunne købe mad og derudover har vi selvfølgelig mulighed for hjemmearbejde.

Det praktiske

Hvis du har brug for at høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder Susanne Nielsen på tlf. 21 69 47 11 eller faglige koordinator Raheela Shah på tlf. 43 23 67 35.

Stillingen er en 37 timers stilling, som kan tiltrædes 1. november 2024 eller snarest derefter.

Du ansættes som sagsbehandler i Glostrup Kommune med ansættelsessted i Center for Borger og Arbejdsmarked. Løn efter principper om Ny Løn ift. HK eller DS-overenskomst.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler d. 24. oktober eller d. 28. oktober 2024

 

Ansøgningsfrist:

 

Ansøgningsfristen er d. 18. oktober 2024 kl. 12:00. Der læses kun ansøgninger indkommet via vores digitale løsning.

 

 

   

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Glostrup Kommune, Rådhusparken, 2, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6126103

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet